سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترنج‌اَپ: A Better Camera ؛ بهبود کیفیت عکاسی با موبایل


A better camera

راه‌ها و ترفندهای بسیاری وجود دارد که تجربه عکاسی با گوشی‌ها یا گجت های خود را بهبود دهید. همچنین در این مورد نرم افزارهای بسیار فراوانی موجود هستند. اما قصد معرفی نرم افزاری را داریم که کمی با سایر نرم‌افزارها و شیوه‌ی عکاسی آن‌ها متفاوت می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برنامه A Better Camera یکی از نرم‌افزارهای عکاسی است که از تکنیک گرفتن عکس با دامنه نوردهی گسترده یا همان عکاسی HDR (یا High Dynamic Range) به خوبی بهره برده است. این نرم افزار دارای یک موتور پردازش میزان نور برای بهبود گستره نوردهی (DRO) عکس‌های ثبت شده می‌باشد که این تکنولوژی اکنون فقط درون دوربین‌ها یافت می‌شود.

A Better Camera در حالت‌های مختلف قادر است چند تصویر را با شرایط مختلف ثبت کرده و با پردازش گرافیکی به یک عکس تبدیل کند. به عنوان مثال در حالت HDR سه عکس با exposure متفاوت به ثبت می‌رساند و با ترکیب آنها بیشترین طیف روشنایی را در خروجی برای شما به ارمغان خواهد آورد که برای عکاسی در در محیط‌هایی که تضاد نوری بسیار است (عکاسی از منبعی نورانی مثل صحنه طلوع خورشید)، بسیار بسیار کاربردی خواهد بود. هرچند که این نرم افزار هنوز کاستی‌هایی دارد اما می‌تواند مکملی عالی برای نرم‌افزار پیش‌فرض گوشی شما باشد.

A better camera 3

در این نرم افزار همچنین می‌توانید تنظیمات میزان رزولوشن، اشباع رنگ‌ها، کیفیت خروجی دوربین (در اکثر دستگاه‌ها روی 95 درصد تنظیم شده است)، تنظیم نوع فوکوس، حساسیت ایزو و… را در اختیار شما بگذارد.

از دیگر مزایای این برنامه می‌توان به داشتن قابلیت ذخیره تصاویر به فرمت RAW (البته طبق عرضه کننده برنامه: فعلاً در نکسوس 5 ایکس) اشاره کرد. اگر خیلی حوصله تنظیمات پیچیده را ندارید کافی است تا این نرم افزار را دانلود کرده و در همان حالت نرمال یا Single Shot گزینه DRO را فعال کنید تا تفاوت را با سایر نرم‌افزارها احساس کنید.

A better camera 4

IMG_20150808_140935

IMG_20150808_140932

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
معرفی اپلیکیشن A BETTER CAMERA