سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دختر 25 ساله ملایری زیر آوار جان باخت


محمد فضلی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: شامگاه شنبه یك مورد ریزش آوار یك خانه مسكونی به هلال احمر اطلاع رسانی شد.
وی اضافه كرد: با وجود اینكه این حادثه در ساعت 16:15 دقیقه رخ داده بود ولی این اتفاق ساعت 20:40 دقیقه توسط اورژانس به هلال احمر گزارش شد.
وی با ذكر اینكه تیمهای امدادی كمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حضور یافتند بیان كرد: عملیات امداد و نجات و كشف جسد این دختر چهار ساعت به طول انجامید.
مسئول كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان توضیح داد: بر اثر سیلاب این منزل مسكونی دچار خسارت شده بود و شب گذشته در حالیكه دو نفر در آن ساكن بودند آوار بر روی آنها ریزش می كند.
فضلی افزود: یكی از ساكنان در منزل به سرعت از خانه خارج شده ولی دیگری كه دختر 25 ساله ای بود زیر آوار مدفون می شود.
وی تاكید كرد: جسد این دختر جوان پس از چهار ساعت تلاش 12 نفر از نیروهای هلال احمر در نهایت با استفاده از سگهای تجسس از زیر آوار پیدا شد.
شهرستان ملایر با 146 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را در اواخر هفته گذشته داشته است كه این بارندگی های 520میلیارد ریال به این شهرستان خسارت وارد كرد.
ملایر با دارا بودن جمعیتی افزون بر 300 هزار نفر در 75 كیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7526/6993/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نجات یک نوجوان پانزده ساله و یک زن سی ساله از زیر آوار