اوپو R7 پلاس جدید با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی معرفی شد


حدود ۷ ماه از زمان معرفی گوشی‌های هوشمند Oppo R7 و Oppo R7 Plus می‌گذرد با این حال به تازگی شرکت اوپو نسخه پیشرفته‌تری از Oppo R7 Plus را معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.

اوپو R7 پلاس جدید در چین و بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. در حال حاضر این گوشی هوشمند در وب سایت چینی اوپو پیش فروش می‌شود و انتظار می‌رود به صورت رسمی از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه شود.  

از نظر مشخصات سخت افزاری شباهت‌های زیادی بین این گوشی هوشمند و اوپو R7 پلاس وجود دارد. مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده این است که نسخه پیشرفته‌تری که به تازگی معرفی شده  دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگبایتی است در حالی که نسخه قبلی اوپو R7 پلاس از ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری نسخه جدید اوپو R7 پلاس می‌توانیم به نمایشگر ۶ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و شیشه 2D، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و سنسور اثر انگشت اشاره کنیم. البته نسخه‌ای از این  فبلت که در چین به فروش می‌رسد به سیستم روی یک چیپ MT6795 مدیاتک مجهز است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی هوشمند تعبیه شده و دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و گفتگوهای ویدیوی در نظر گرفته شده است. اوپو باتری حجیم ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته و فناوری شارژ سریع VOOC نیز سبب می‌شود  تا به سرعت باتری این گوشی هوشمند شارژ شود.

این فبلت مجهز به درگاه سیم کارت ترکیبی است به این مفهوم که شما می‌توانید  از دو سیم کارت استفاده کنید یا به جای یکی از سیم کارت‌ها از کارت حافظه خارجی استفاده کنید. این گوشی هوشمند از LTE پشتیبانی می‌کند و از نظر نرم‌افزاری اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی اوپو یعنی Color OS 2.1 روی آن نصب شده است.

اوپو R7 پلاس جدید ۷.۷۵ میلیمتر ضخامت و ۱۹۲ گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند دارای بدنه فلزی است و  نسخه‌ای از آن که در چین به فروش می‌رسد ۴۷۰ دلار و مدلی بطور که جهانی عرضه می‌شود ۵۱۵ دلار قیمت دارد. نظر شما در مورد ٰاوپو R7 پلاس جدید چیست؟


ویدیو مرتبط :
گوشی های R7 و R7 پلاس اوپو - زومیت