ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فیفا پلاتینی را از شکایت به CAS محروم کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون بین‌المللی فوتبال به پلاتینی رئیس یوفا اعلام کرد حق شکایت به دادگاه بین‌المللی ورزش را ندارد. زیرا باید ابتدا به کمیته استیناف شکایت خود را ارائه دهد بعد از صدور حکم از سوی کمیته استیناف فیفا می‌تواند به CAS شکایت کند.

این درحالی است که دوشنبه(30 آذر) بلاتر و پلاتینی به خاطر قضیه 2 میلیون دلاری که رئیس فیفا به صورت غیرقانونی به حساب رئیس یوفا واریز کرده بود به 8 سال محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی محکوم شدند و جریمه سنگینی را نیز باید پرداخت کنند.

پلاتینی این حکم فیفا را محکوم کرد و وکلایش اعلام کرد: محروم کردن موکلم با هدف ممانعت از کاندیداتوری‌اش در حال انجام است. چرا فیفا اجازه نمی‌دهد ما مستقیما به دادگاه بین‌المللی ورزش شکایت کنیم ابتدا باید به کمیته استیناف شکایت خود را ارائه دهیم و سپس این کمیته وابسته به فیفا حکمش را صادر کند و بعد ما می‌توانیم به CAS شکایت کنیم.

روز گذشته پلاتینی پس از محرومیت 8 ساله‌اش اعلام کرد بازی تازه شروع شده است. من با تمام قدرت مقابل ظلم می‌جنگم. حتما برای اثبات بی‌گناهی خود تا آخرین نفس می‌جنگم.
انتهای پیام/ا
 
 

http://fna.ir/I37F26


ویدیو مرتبط :
سوتی علی دایی ! محروم مصدوم نه مصدوم محروم