ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال گزینه ندارد، من هم گزینه نیستم!


به گزارش خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی درباره تشکیل کمیته ورزش‌های پایه و پرمدال اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از رشته‌ها مدال آور هستند و برخی دیگر نیز به عنوان ورزش پایه محسوب می‌شوند، تصمیم گرفتیم این کمیته را راه‌اندازی کنیم که  از رشته‌های دو ومیدانی، شنا، تیراندازی، قایقرانی و بوکس تشکیل شده است. قرار است به طور ویژه به این رشته‌ها رسیدگی شود.ضمن اینکه پس از تشکیل اولین جلسه مقرر شد با همکاری دفاتر مختلف در وزارت ورزش و جوانان یک «پروپوزال» چهار ساله ارائه شود.

وی ادامه داد: این رشته‌ها مدال آور هستند که ما سهم کمی در آنها داریم. اگر کار مستمری درآنها انجام شود طی سال‌های آینده می‌توانیم به مدال‌هایی در این رشته‌ها دست پیدا کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: عزم ما این است که بتوانیم کار را به‌خوبی جلو ببریم. ما می‌توانیم این کمیته را در ساختار وزارت ورزش نیز قرار بدهیم. مهم این است که عزم این کار در وزارت ورزش و فدراسیون‌های مذکور وجود داشته باشد.

سجادی درباره اینکه چرا در گذشته این کمیته راه‌اندازی نشده بود گفت: در سال‌های قبل به دلیل برخی مسائل تشکیل این کمیته متوقف شده و برنامه‌های مورد نظر اجرایی نشده بود که امیدواریم این بار شکل خوبی به خود بگیرد. ما با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ارتباط مستقیمی خواهیم داشت و بودجه خاصی نیز برای این کمیته برای سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم. این بودجه فقط برای برنامه‌های تصویب شده در کمیته و در جهت استعدادیابی و برنامه‌های بلند مدت خواهد بود.

وی درباره جلسه اخیرش با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما هفته گذشته دو جلسه در خصوص داوری بامسئولان فدراسیون و 14 پیشکسوت داوری داشتیم و پیرو آن یک جلسه با مدیران عامل تیم‌‌های لیگ برتری برگزار کردیم تا مسائل مختلف را از زبان آنها بشنویم و به پیشنهادهای‌شان گوش دهیم. قرار است جمع‌بندی این جلسه تا هفته آینده با فدراسیون فوتبال درمیان گذاشته می‌شود. تلاش ما این است که اشتباهات داوری کاهش پیدا کند. مشکل این است که این اشتباهات تکرار می‌شود و وظیفه ذاتی ما در وزارت ورزش این است که نظارت کنیم و نظر مشورتی بدهیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره مجمع انتخاباتی اسفند ماه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا وزارت ورزش در این انتخابات گزینه‌ای برای ریاست خواهد داشت یا خیر گفت: این یک گمانه‌زنی اشتباه است و من هم که گزینه نیستم. وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال گزینه ندارد. ما در هیچ انتخاباتی گزینه نداریم و این را قبلاً نشان داده‌ایم. این مسائلی که عنوان می‌شود بعضاً جوی را ایجاد می‌کند که خوب نیست. خود فوتبال چالش و تنش دارد و نیازی به مطرح کردن چنین مسائلی نیست. همه باید کمک کنند انتخابات فدراسیون فوتبال مانند انتخابات سایر فدراسیون‌ها برگزار شود. مهم این است که این انتخابات در محیطی سالم برگزار شود.

سجادی در پایان درباره جلسه وزارت ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی خاطرنشان کرد: ما در چهارشنبه آخر هر ماه این جلسه را داریم قرار است در جلسه امروز برخی از فدراسیون‌ها گزارش فعالیت‌هایشان را ارائه کنند. همچنین مسئول انجمن روانشناسی نیز در جلسه حضور خواهد داشت و نکاتی را عنوان خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ترکیه؛ واگرایی احزاب و گزینه انتخابات زودهنگام