سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای جای پارکینگ قمه می‌کشند/ برای تشویق در نوسازی بافت فرسوده عوارضی دریافت نمی‌شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی چمران در دویست و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: پیشنهاد مجلس برای نوسازی بافت فرسوده عدم دریافت 50 درصد عوارض است که هم اکنون شهرداری صد درصد عوارض ساخت و ساز را برای نوسازی بافت فرسوده دریافت نمی‌کند. بنابراین تشویق دیگری برای نوسازی بافت فرسوده نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پارکینگ در پایتخت تبدیل به یک پارادوکس شده است از یک سو عنوان می‌شود پارکنیگ نگذارید و از سوی دیگر پارکینگی پیدا نمی‌شود و سر جای پارک قمه می‌کشند و یک مشکل ایجاد می‌شود. ولی بر اساس طرح تفصیلی هیچ واحد بدون پارکینگی نباید احداث شود و پول‌هایی که از جرایم راهنمایی و رانندگی اخذ می‌شود برای ساخت پارکنیگ اختصاص یابد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در خصوص دفن شهدا در منطقه 17 پیش‌ آمد شهردار و شهردار منطقه 17 صحبت‌هایی داشتند و شورایاری باید مابین را بگیرد تا انسجام بیشتر شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ZBETBF


ویدیو مرتبط :
پرداخت تسهیلات نوسازی به بافت های فرسوده