سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تولد کودکی در هنگام طغیان رودخانه ملوران نیکشهر در سیستان و بلوچستان


تولد کودکی در هنگام طغیان رودخانه ملوران نیکشهر در سیستان و بلوچستانایرنا/ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: مادر بارداری که هنگام انتقال به بیمارستان گرفتار طغیان رودخانه ملوران نیکشهر شده بود به کمک کادر بهداشت و درمان این دانشکده در صحت و سلامت کامل فرزند خود را بدنیا آورد.

محمد ادریس ارباب روز چهارشنبه اظهار داشت: این خانم باردار در حال انتقال به وسیله آمبولانس از بخش بنت به بیمارستان نیکشهر بود که بر اثر طغیان رودخانه و بسته شدن راه ارتباطی در پشت رودخانه گرفتار شد.
وی افزود: رودخانه ملوران در بخش بنت شهرستان نیکشهر امروز پس از بارندگی شدید طغیان کرد که در نتیجه راههای ارتباطی این بخش بسته شد.
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر افزود: با وجود تلاش سه ساعته و پیگیرهای مستمر مسئولان اعزام این مادر باردار به بیمارستان میسر نشد و سرانجام با همکاری ماما تسهیلات زایمانی بخش بنت این مادر در صحت و سلامت کامل دخترش را بدنیا آورد.
اربابی خاطر نشان کرد: هم اینک حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب است.
دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.
سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان زیر پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی زابل و زاهدان قرار دارند.
نیکشهر در 510 کیلومتری و ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است .

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
طغیان رودخانه ها در سیستان وبلوچستان