سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Sniper Elite 4 رسماً معرفی شد


بازی Sniper Elite 4 رسماً معرفی شد

استودیوی Rebellion، سازنده سری بازی Sniper Elite، امروز از نسخه چهارم فرنچایز نسبتا محبوب خود رونمایی کرد که قرار است دنباله ای مستقیم بر Sniper Elite 3 باشد و یک بار دیگر، داستان کارل فیربرن، شخصیت اصلی نسخه سوم، را روایت کند.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست و Rebellion هم تمایلی به انتشار جزییات بیشتر نشان نداده، اما ظاهرا فیربورن این بار به کشور ایتالیا سفر می کند تا با مبارزه در جبهه مقاومت، حزب فاشیسم را از این کشور بیرون براند. ضمنا ماموریت هایی که در طول گیم پلی به فیربورن سپرده می شود، تاثیری مهم در روند پیشرفت کشورهای متحد جنگ جهانی دوم در خاک اروپا خواهد داشت.

به گفته سازندگان بازی، Sniper Elite 4 با روزولوشن 1080p روی هر دو کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 اجرا شده و بزرگترین نقشه در تاریخ این سری بازی را به ارمغان می آورد. همانند نسخه پیشین نیز، علاوه بر بخش داستانی، بخش Co-Op و نیز چندنفره هم برای بازی تدارک دیده شده.

استودیوی Rebellion، علاوه بر معرفی بازی جدید خود، تیزری کوتاه از آن نیز منتشر کرده که گرچه اطلاعات چندانی به همراه ندارد اما مشاهده آن قطعا جذاب خواهد بود. Sniper Elite 4 در اواخر سال جاری میلادی برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

برچسب‌ها:RebellionSniper Elite 4

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تریلر جدید از بازی Sniper Elite 3