علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دستگیری مظنونین حادثه بمب گذاری در غرب آلمان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس آلمان روز پنج شنبه دو نفر از مظنونین حادثه بمب گذاری در غرب این کشور را دستگیر کرد. گفته می شود این دو نفر با اعضای داعش ارتباط دارند.

شنبه هفته گذشته در اثر انفجار بمبی در مراسم جشن معبد هندوها در شهر اسن واقع در غرب آلمان چندین نفر مجروح شد. پلیس می گوید دو نفر دستگیر شده که یکی از آنها تنها ۱۶ سال سن دارد احتمال عضویت در گروه تروریستی داعش را دارند.

فرانک رایشر رئیس پلیس شهر اسن بعد از دستگیر این دو نفر به خبرنگاران گفت: فعلاً به تروریستی بودن این حادثه شک داریم ولی باید در شرایط کنونی این حادثه را یک حمله تروریستی خطاب کرد.

وی گفت: احتمال دارد حادثه بمب گذاری در این جشن دلایل شخصی داشته باشد ولی فعلاً با توجه به وضعیت امنیتی در اروپا این حادثه از جنبه تروریستی بررسی خواهد شد. پلیس شهر اسن می گوید از جمعیت هندوهای این شهر در برابر خطرات احتمالی محافظت خواهد کرد.

رایشر گفت: در حال حاضر با دستگیری این دو نفر عملیات تشخیص و بازرسی برای کشف علل حادثه تمام نشده است. در حال حاضر ۸ تا ۱۵ هزار مهاجر هندوستانی در آلمان زندگی می کنند.


ویدیو مرتبط :
دستگیری مظنونین به ارتباط با داعش ، در ترکیه