تازه‌های ۹۵ شبکه نسیم معرفی شدند/ لبخند نوروزی «خندوانه»


 تازه‌های ۹۵ شبکه نسیم معرفی شدند/ لبخند نوروزی «خندوانه»مهر/شبکه نسیم برنامه های نوروزی خود را از ۲۹ اسفند با پخش نخستین قسمت «خندوانه» کلید می زند.
رامبد جوان در سری جدید «خندوانه» که هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود با آیتم ها و بخش های متنوع و سرگرم کننده شب های بهاری شیرینی را برای مخاطبان رقم خواهد زد. گروه تهیه این برنامه در حال حاضر سرگرم تدارک آیتم های مختلف آن هستند .
«شکر آباد» دیگر برنامه نوروزی این شبکه معرفی شده است. این برنامه با آیتم های نمایشی و طنز هر شب ساعت ۲۲ مهمان خانه ها خواهد شد .

مخاطبان شبکه نسیم در ایام نوروز می توانند هر شب ساعت ۲۱ شاهد رقابت تنگاتنگ نفرات برگزیده مسابقه خوانندگی «شب کوک» باشند. این برنامه برای ایجاد شب های فرح بخش نوروزی برای مخاطبانش تدارکات ویژه ای دیده است .

«هوش برتر» دیگر برنامه شبکه نسیم است و در ایام نوروز، برنامه «قاصدک» هر بامداد ساعت ۳۰ دقیقه همدم شب زنده داران این شبکه می شود.

سریال جدید «دی دی» که با مدیریت حسین عرفانی دوبله شده در ۱۵ قسمت ۲۰ دقیقه ای آماده پخش از شبکه شده است تا در ایام نوروز لبخندی بر لبان مخاطبان این شبکه بنشیند .

از جدیدترین فیلم های شبکه نسیم که در نوروز ۹۵ پخش خواهد شد مجموعه «دوستان دور کُند» است. این مجموعه نیز با بررسی علمی برخی اتفاقات، آیتم های ۱۵ دقیقه ای جالبی را برای مخاطبان نوروزی نسیم به ارمغان خواهد آورد.

«باشگاه های فوتبال جهان»، «رنگارنگ» و «رادیو جوانی» از دیگر برنامه های شبکه نسیم در نوروز ۹۵ هستند که در آیتم های ۱۵ تا ۱۲ دقیقه ای آماده پخش در ساعات مختلف شبکه نسیم در نوروز خواهند شد .



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
معرفی بهترین لبخند هفته در برنامه خندوانه