سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ولیعهد انگلیس: همه ما مسئول ویرانی های کره زمین هستیم


به گزارش ایرنا به نقل از شبکه اسکای نیوز، این اظهارات ولیعهد انگلیس در حالی مطرح شده است که بیش از 150 مقام ارشد جهان از جمله نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری آمریکا هم اکنون در پاریس به سر می برند و در نشست تغییرات آب و هوایی شرکت کرده اند.
ولیعهد انگلیس از این فرصت استفاده کرد تا در مورد تهدیدهایی که بشر امروز با آنها روبرو است، هشدار دهد. وی گفت که از نظر وی هیچ کدام از این تهدیدها بزرگتر و جدی تر از تغییرات آب و هوایی نیست.
وی تصریح کرد: تغییرات آب و هوایی توانایی ما را تامین غذا، سلامت ماندن، داشتن امنیت در برابر شرایط های مختلف آب و هوایی، مدیریت منابع طبیعی، جلوگیری کردن از بلایای انسانی و مهاجرت گسترده تضعیف می کند. ما عامل اصلی ویرانی هایی هستیم که هم اکنون شاهد آنها در کره زمین بوده ایم.
پرنس چارلز از رهبران جهان و شرکت کنندگان در این اجلاس خواست تا به نسل های آینده در کره زمین فکر کنند و همه آنها را فرزندان خود بدانند.
ولیعهد انگلیس همچنین به حملات تروریستی اخیر در پاریس اشاره کرد و با مردم فرانسه ابراز همبستگی کرد.
رهبران شرکت کننده در اجلاس تغییرات اب و هوایی به احترام 130 قربانی حادثه تروریستی اخیر پاریس یک دقیقه سکوت کردند.
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه نیز در سخنانی در این اجلاس، عنوان کرد که تغییرات آب و هوایی و تروریسم دو چالش مهم جهانی هستند که باید بر آنها غلبه کرد.
کنفرانس آب و هوایی پاریس موسوم به «کُپ21» به منظور دستیابی به توافقی جهانی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که منجر به آلودگی هوا و گرم شدن کره زمین می شود و با هدف اصلی محدود کردن افزایش دمای جهانی به دو درجه، برگزار می شود.
بیست و یکمین کنفرانس آب و هوایی سازمان ملل با حضور 195 کشور تا 13 دسامبر (22 آذر) ادامه خواهد داشت. این کنفرانس در سایه تدابیر امنیتی شدید و بی سابقه فرانسه به دلیل حملات تروریستی پاریس که به کشته شدن 130 نفر و مجروح شدن 150 دیگر منجر شد، برگزار می شود.
اروپام**9234**1572

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عربستان:1392/11/30:خوش رقصی ولیعهد انگلیس برای..-ریاض