سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انصارالله: مقابله با ايران، تنها يک بهانه براي حمله عربستان به يمن بود


انصارالله: مقابله با ايران، تنها يک بهانه براي حمله عربستان به يمن بود

العالم/ رييس کميته عالي انقلابي انصارالله يمن تاکيد کرد که برخلاف ادعاي ائتلاف متجاوز به رهبري رژيم سعودي که مي گويد هدف از حمله به يمن مقابله با به اصطلاح توسعه طلبي ايران است، در واقع آنها به دنبال هدف قرار دادن کشورمان درچارچوب طرح هاي صهيونيستي هستند.

به گزارش پايگاه اينترنتي شبکه خبري العالم،"محمد علي الحوثي" امروز در مراسم امضاي ميثاق شرف ملي توسط احزاب سياسي مخالف حمله به يمن افزود: امروزه نقاب از چهره ها افتاده و تبليغات گمراه کننده دشمن خنثي شده است. اظهارات مقام هاي رژيم صهيونيستي واقعيت را برملا کرد.

وي ادامه داد: صهيونيست ها مي گويند خطر موجود در باب المندب از خطر هسته اي ايران بزرگ تر است. در واقع ائتلاف متجاوز سعودي با اين تبليغات گمراه کننده مي خواستند جهانيان متوجه نشوند که هدف شان از حمله به يمن خدمت رساني به رژيم اشغالگر قدس است.

وي خاطرنشان کرد: اظهارات اخير صهيونيست ها نقاب از چهره خطري که يمن را تهديد مي کند، برداشت و نشان داد توطئه هاي صهيونيستي آمريکايي توسط اعراب براي به غارت بردن ثروت هاي ملت يمن در جريان است.

وي اظهار داشت: ادعاي کشورهاي متجاوز به يمن مبني بر بازگرداندن دولت قانوني به اين کشور حبابي بيش نبود و همگان به چشم خود ديدند و با گوش خود شنيدند که يک طرح توطئه آميز براي تجزيه يمن و متلاشي کردن تاروپود اجتماعي آن در جريان است.

محمد علي الحوثي بر لزوم حفظ همبستگي و وحدت و برادري در ميان ملت يمن براي رويارويي با تجاوزگران خارجي که کشتار کودکان و زنان و پيران و از بين بردن تاسيسات زيربنايي يمن را هدف خود قرار داده اند، تاکيد کرد.

وي ابراز داشت: ملت يمن ايستادگي و همبستگي داخلي خود را به اثبات رسانده است که در واقع ثمره تلاشهاي احزاب سياسي مخالف تجاوز بشمار مي رود.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حمله انصارالله به مواضع ارتش عربستان سعودی