علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



محموله بزرگ مشروبات الکلی و مواد مخدر در خارگ کشف شد


سرهنگ ایوب مبارکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خارگ به طور جدی عمل می‌کند، اظهار داشت: تعامل و همکاری مردم با پلیس در راستای امنیت جامعه موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با متخلفان به طور قاطع برخورد کرده و فضا را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خارگ ادامه داد: در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی جزیره خارگ، از یک متهم ۲۱۳ قوطی مشروبات الکلی، ۲۰ لیتر مشروبات دست‌ساز، ۲۸۲ هزار نخ سیگار قاچاق و ۲ کیلو و ۸۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

مبارکی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی گفت: تلفن ۱۹۷ سامانه ارتباط مردمی با پلیس آماده دریافت تمامی انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم در حوزه های مرتبط با این یگان است.

فرمانده انتظامی خارگ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جزیره خارگ تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و آرامش در جزیره خارگ خواهد کرد و همچنین برخورد جدی با متخلفان و مجرمان خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
کشف بزرگ ترین محموله مواد مخدر کشور