جزایری: پسرم نگذاشت پرسپولیس را بخرم!


خبرآنلاین: شهرام جزایری نیازی به معرفی ندارد. او بیش از 13 سال از عمرش را تاوان کارهای سال دهه دوم و سوم زندگی اش کرده و حالا می گوید دیگر نمی خواهد آن اتفاق ها برایش تکرار شود. می گوید می خواهد مشاوره اقتصادی بدهد . او این روزها خیلی به ورزشکار بودن فرزندانش می نازد. پسر بزرگش که حالا قهرمان رده سنی خود در یکی از سبک های کاراته است . پسری که درباره اش می گوید:« او بزودی قهرمان می شود . یک قهرمان موفق . مربیانش به او خیلی امیدوارند و قرار است بزودی عازم مسابقات بین المللی شود. وقتی قهرمان ایران شد خیلی چیزها را ثابت کرد و حالا به موفقیت های بعدی فکر می کند.» او که یک سال قبل خبرآنلاین از پیشنهادش به چند شریک اقتصادی اش برای خرید پرسپولیس خبر داده بود .

اینکه آنها می توانند تا سالی 1000 میلیارد تومان از این برند درآمدزایی کنند ، پرده برداشته بود ، درباره ان خبر می گوید:«واقعا نمی دانم آن خبر چطور لو رفت و چون نام من هم وسط بود حساسیت زا شد. واقعا به این باور داشتم که این برند می تواند چنین درآمدی را ایجاد کند اما مشکل این بود که قبل از ورودم به حاشیه ها با یک منتقد خانگی روبرو شدم. ایلیا خیلی استقلالی است. بقدری از اینکه به خرید پرسپولیس حتی فکر کرده بودم ، شاکی شد که ما اصلا دنبال این نرفتیم تا بدانیم ورودمان به بازار خرید این تیم چه مشکلات و سختی هایی دارد. من مصمم بودم اما ناراحتی پسرم را که دیدم ، واقعا منصرف شدم. چه کار کنم دیگر ، استقلالی است!»

او در بخشی از مصاحبه سیاسی اش از علی کفاشیان گفته. از اینکه خنده های کفاشیان را دوست دارد. این حرفش را به چه دلیلی می زند. شهرام جزایری که می گوید خنده های خودش از روی تمسخر نیست ، چه حسی به علی کفاشیان دارد؟ او می گوید:«آقای کفاشیان چهره جالبی است. درست در اوج جدیت که با او حرف می زنند و سئوال جدی می پرسند ، لبخند می زند و با خنده همه چیز را رد می کند و خنده هایش در حقیقت یک تاکتیک است. من در طول دادگاهم می خندیدم و خیلی ها می گفتند او دارد همه چیز را به تمسخر می گیرد اما خیلی جدی گفتم اصلا چنین جسارتی نمی کنم که در ساحت مقدس قانون و مردم ، بخندم یا تمسخر کنم. امیدوارم که آقای کفاشیان هم نیت شان مثل من باشد و کلا آدم خنده رویی باشند .»


ویدیو مرتبط :
حاج حسین هوشیار _ پسرم ، پسرم ..._شب هشتم محرم 93