فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یكصد مقاله به دهمین دوره كنفرانس ملی مهندسی معدن ارسال شد


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه كاشان سید محمد رضویان اظهاركرد: دهمین دوره كنفرانس دانشجویی مهندسی معدن هفتم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت سه روز با حضور دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه و همچنین شركت مراكز معدنی و صاحبان صنایع و معادن در دانشگاه كاشان برگزار می شود.
رضویان تاكید كرد: پس از بررسی مقالات رسیده به كنفرانس توسط هیات داوران، 80 مقاله پذیرفته شد كه حدود 36 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه بصورت پوستر در روز برگزاری كنفرانس ارائه خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: علاقمندان به شركت دراین همایش تا اول اردیبهشت ماه سالجاری فرصت دارند به سایت http://10smec.kashanu.ac.ir/fa/congressMembers مراجعه و نسبت به ثبت نام در این كنفرانس ملی اقدام كنند.
عضو هیات علمی گروه مهندسی معدن دانشگاه كاشان هدف از برگزاری این كنفرانس ملی را انتقال تجربیات محققان و پژوهشگران و آشنایی و آگاهی دانشجویان با آخرین دستاوردهای علمی و تكنولوژی های به روز مهندسی معدن ذكر كرد.
رضویان اظهار كرد: كنفرانس های علمی دانشجویی مهندسی معدن از سال 1378 توسط دانشكده فنی دانشگاه تهران در تهران برگزار شده است و امسال دهمین دوره كنفرانس دانشجویی مهندسی معدن در شهر كاشان برگزار خواهد شد.
3009

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتخابات پنجمین دوره نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه