فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سریال «برادر» راهی بازار تهران شد/پوراندخت مهیمن بازیگر جدید سریال


نعمت چگینی تهیه کننده سریال رمضانی «برادر» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ تاکنون سه هفته از شروع تصویربرداری سریال گذشته است و روز گذشته رضا توکلی برای اولین بار مقابل دوربین این سریال رفت.

وی ادامه داد: گروه تولید امروز راهی بازار تهران شدند و در بخش‌هایی که دکورسازی شده است،به ضبط قسمت‌هایی از سریال مشغول شدند.

 

تهیه کننده سریال ماه رمضان شبکه دو بیان داشت: طبق پیش‌بینی‌هایمان قرار است تا گروه تولید در ایام نوروز به غیر از 5 روز ابتدایی مشغول به کار باشند.

وی درباره تدوین و صداگذاری این اثر نیز گفت: تدوین به صورت همزمان توسط بابک رضا خانی انجام می‌شود و با دو سه خواننده برای تیتراژ سریال صحبت کردیم،اما نتیجه نهایی را بعدا اعلام خواهیم کرد.

 

چگینی ادامه داد: بر اساس پیشروی متن و داستان، بازیگران جدیدی نیز به سریال اضافه خواهند شد. ضمن اینکه به تازگی پوراندخت مهیمن به گروه بازیگران «برادر» اضافه شده است.

به گزارش فارس،سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی نعمت چگینی برای پخش از شبکه دو در ماه رمضان سال آینده تهیه و تولید می‌شود.

از بازیگران این سریال می‌توان به:‌سهیلا رضوی، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی و حسن پورشیرازی،پوراندخت مهیمن و ... اشاره کرد.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که... .

عوامل سریال «برادر» عبارتند از: جواد افشار: کارگردان، افشین احمدی: مدیر تصویربرداری، ابوالفضل نباتی: تصویربردار، محمد حسن پور: نورپرداز، فرهاد عزیزی فرد: طراح صحنه، ونوس اباذری: طراح لباس، سید جلال موسوی: طراح گریم، امین پیر حیاتی: برنامه ریز، داود باقری: دستیار اول کارگردان، داریوش اسقایی: منشی صحنه، نازلی هروی: عکاس،مجتبی احمدی:,مشاور رسانه ایی، ناصر هادیانفر: مدیر تولید، مرتضی کریمی: مدیر تدارکات، بابک رضا خانی: تدوین گر، سید محمود رضا موسوی نژاد: صدا گذار، آرش آقابیک: جلوه های ویژه میدانی، احسان فانیان: جلوه های کامپیوتری.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IJ17HU


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برادر امپراطور بازیگر سریال افسانه خورشید و ماه