با بختیار و سروش خیلی راحتم/ نریمان‌جهان: امیدوارم با گل برگردم


به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: خدا را شکر خوب تمرین می‌کنیم و همه با انگیزه و شاداب هستند. امیدوارم با انجام تمرینات خوب بتوانیم بازی با سیاه جامگان را با برد پشت سر بگذاریم.

او که مصدومیتش به تازگی اتمام یافته در مورد اینکه این وقفه چقدر کمکش کرد تا به شرایط ایده‌آل برسد ادامه داد: خدا را شکر در این چند روز آمادگی صددرصد را پیدا کرده‌ام.

بازیکن سرخپوشان تبریزی در مورد دیدار با سیاه جامگان می‌گوید: ان‎شاءالله 3 امتیاز این بازی را بگیریم زیرا محکوم به بردن هستیم. جایگاه هواداران تراکتور، بازیکنان و در کل این تیم دهمی جدول نیست. امیدوارم بتوانیم به رده‌های بالا دست پیدا کنیم.

هافبک ریزنقش تراکتورسازی در مورد دیدار با هم‌تیمی‌های سابقش مثل کامدار، دلیر و نقی‌زاده که الان در سیاه‌جامگان توپ می‌زنند نظرش را اینگونه بیان کرد: درست است من با همه این‌ها همبازی بودم و از صمیم قلب دوستشان دارم. هر سه آنها از بازیکنان بسیار خوب تیمشان هستند ولی امیدوارم با هماهنگی بچه‌ها و تدابیر کادرفنی نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

بازیکن سرخپوشان تبریزی در مورد اینکه با کسب دو پیروزی در لیگ‌برتر و یک پیروزی در جام‌حذفی اوضاعشان بهتر شده در این مورد گفت: خدا را شکر توانستیم با این بردها روند خیلی خوبی پیدا کنیم. امیدوارم همین راه را ادامه بدهیم تا نتایج کسب شده در اول فصل را جبران کنیم.

وی که شم گلزنی بالایی دارد در مورد اینکه امسال هم می‌تواند فصل قبل برای تراکتورسازی گلزنی کند یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: هواداران تراکتورسازی مطمئن باشند که من به شرایط سابق و حتی بهتر از آن برمی‌گردم. امسال از اول فصل به دلیل مصدومیت‌های پی در پی دچار بدشانسی شدم و خیلی بابت این ناراحتم زیرا بسیاری از بازی‌ها را از دست دادم اما تمام تلاشم را می‌کنم حالا که خوب شده‌ام بازی کنم. هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم امیدوارم که با گل برگردم.

بازیکن جوان تراکتور در مورد هماهنگی‌اش با هافبک‌های این تیم می‌گوید: نسبت به قبل با بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌ایم. من با همه هماهنگم اما با سروش و بختیار راحت‌ترم، ان‎شاءالله بتوانیم خوب کار کنیم.

نریمان‌جهان در پایان در مورد مساله سربازی‌اش و اینکه آیا نیم فصل به گسترش فولاد برمی‌گردد یا خیر افزود: من با گسترش قرارداد دارم و اگر بنابر این باشد که در تراکتور بمانم باید رضایت بگیرم. صددرصد دوست دارم اینجا بمانم همیشه آرزو داشتم در تراکتور بازی کنم اما باید دید در ادامه چه چیزی پیش می‌آید.


ویدیو مرتبط :
گل اول نریمان جهان برای تراکتور و گل اول فصل 93-94