سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ مایکروسافت گوشی نوکیا ۲۳۰ را معرفی کرد


تماشا کنید/ مایکروسافت گوشی نوکیا ۲۳۰ را معرفی کرد

مایکروسافت امروز از گوشی جدید نوکیا ۲۳۰ در نسخه های تک سیم کارته و دو سیم کارته رونمایی کرد. این گوشی های جدید که از جنس بدنه ی آلومینیومی بهره می برند در رنگ های نقره ای و نقره ای تیره عرضه خواهند شد.

وین فون/ مایکروسافت امروز از گوشی جدید نوکیا ۲۳۰ در نسخه های تک سیم کارته و دو سیم کارته رونمایی کرد. این گوشی های جدید که از جنس بدنه ی آلومینیومی بهره می برند در رنگ های نقره ای و نقره ای تیره عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی های جدید، در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی های نوکیا ۲۳۰ جدید از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در عقب و یک دوربین ۲ مگایکسلی به همراه فلاش LED در جلو خود بهره می برند و بنابراین می توان با این گوشی های عکس های سلفی نیز تهیه کرد. این گوشی های جدید همچنین از برنامه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و اسکایپ بهره می برند.

این گوشی ها با صفحه نمایش ۲.۸ همراه هستند و از کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کنند. در این گوشی های فروشگاه اپرا وجود دارد که با استفاده از آن می توان به برنامه ها و بازی های مختلفی دسترسی پیدا کرد و از طریق آن می توان به مدت یک سال، هر ماه یکی از بازی های گیم لافت را به صورت رایگان دانلود کرد، که از برخی از عنواین رایگان می توان به Assassin’s Creed Brotherhood و Midnight Pool 3 اشاره کرد. در این گوشی ها با استفاده از مرورگر اپرا مینی و موتور جستجوگر بینگ می توان در صفحات وب به گشت و گذار پرداخت.

دانلود ویدیو با کیفیت ۳۶۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p HD

مشخصات گوشی جدید نوکیا ۲۳۰ به شرح زیر می باشد:

سیستم عامل: Nokia Series 30+
صفحه نمایش: ۲.۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۰*۳۲۰ پیکسلی
باتری: ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی
زمان مکالمه و حالت آماده با کار: ۲۳ ساعت زمان مکالمه | ۲۷ روز زمان آماده به کار برای نسخه تک سیم کارته و ۲۳ روز زمان آماده به کار برای نسخه دو سیم کارته
دوربین: دوربین عقب ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED | دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED
ارتباطات: ۹۰۰/۱۸۰۰ MHz, micro USB, 3.5mm AV connector, Bluetooth 3.0 with SLAM and HSP/HFP profile
حافظه جانبی: پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت
ابعاد: ۱۲۴.۶×۵۳.۳×۱۰.۹ میلی متر
وزن: ۹۱.۸ گرم

گوشی های نوکیا ۲۳۰ تک سیم کارته و دو سیم کارته بدون در نظر گرفتن مالیات و با قیمت ۵۵ دلار در سراسر جهان عرضه خواهد شد. فروش این گوشی های جدید در هند، آسیا و خاورمیانه در ماه دسامبر آغاز خواهد شد و بازار های دیگر در سراسر جهان در سال ۲۰۱۶ شاهد حضور این گوشی ها خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
گوشی جدید مایکروسافت: نوکیا 222