سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت شش داعشی در عملیات بغداد عراق


هلاکت شش داعشی در عملیات بغداد عراقایرنا/ فرماندهی عملیات بغداد در عراق از کشته شدن سه تروریست های داعش و زخمی شدن شش تن دیگر از آنها در این عملیات خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری المعلومة، فرماندهی این عملیات دیروز (چهارشنبه، در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ما در لشگر پیاده 14 توانستند شش تروریست را به هلاکت و سه تن دیگر را زخمی کنند. این در حالیست که در این عملیات دو خودروی نظامی تروریست ها منهدم و مواضع آنها در مناطق الکرمه ، البو شجل و ناظم به کلی منهدم شد.
این منبع افزود: ' نیروهای تیپ یک لشگر 23 توانستند سه خودروی تروریست ها را در منطقه المناری در جنوب بغداد منهدم و تیپ چهار لشگر 55 توانست یک خود روی نظامی آنها را تخریب وشمار زیادی از تروریست ها را در منطقه بستان التکریتی به هلاکت برسانند.
' نیروهای امنیتی در این عملیات توانستند شماری از تروریست های تحت تعقیب را در چند منطقه بغداد طی 24 ساعت گذشته دستگیر کنند'.
عراق از 19 خرداد 1393 تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است.
پارسال و در ماههای اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر مهم این کشور از جمله رمادی و تکریت را از دست این گروه تکفیری آزاد کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
هلاکت چهل داعشی در عراق