سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجلیل رئیس‌جمهور از صبر و فداکاری مادر شهیدان باقری زند


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، عصر امروز یکشنبه با حضور در منزل خانواده شهیدان باقری زند و دلجویی از مادر این شهیدان، اظهار داشت: خانواده شهیدان و ایثارگران، فداکاری‌های بزرگی انجام دادند و امروز هم به آن فداکاری‌ خود به‌خاطر اینکه در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهل بیت(ع) بوده افتخار کرده و نسبت به آن احساس شادمانی و سرافرازی دارند.

رئیس‌ جمهوری خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران نیز با گذشت زمان، احترام و تعلق خاطر بیشتری نسبت به خانواده شهدا احساس می‌کنند و اینها همه در سایه ایمان به خداوند متعال است.

روحانی گفت: ایمان قلبی به عنایات خداوند منان باعث صبر و وفاداری و ایثار و فداکاری مردم ایران و خانواده بزرگ شهدا نسبت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس‌ جمهوری همچنین با تجلیل از صبر و ایثار مادر شهیدان باقری زند، ابراز کرد: بی‌تردید شما کار بزرگی انجام دادید و خداوند اجر و پاداش صبر و فداکاری‌تان را خواهد داد.

در جریان این دیدار، رئیس جمهوری لوح تقدیری به مادر شهیدان اهداء کرد.

بر اساس این گزارش، شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند به‌ترتیب در سنین 20، 21 و 16سالگی در عملیات‌های بیت‌المقدس2، رمضان و منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
تجلیل از قهرمانان توسط رئیس جمهور