سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توکلی: اسناد حضور نعمت زاده در هیئت مدیره شرکت‌ها کاملا درست است


توکلی: اسناد حضور نعمت زاده در هیئت مدیره شرکت‌ها کاملا درست است

تسنیم/ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سوال رسایی از نعمت‌زاده درباره عضویت وی در هیئت مدیره شرکت‌ها گفت: من از کسانی هستم که در این زمینه کار کردم و می‌دانم که اسناد کاملا درست است.

بررسی سوال حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت حضور وزیر صنعت همزمان با وزارت صنعت در هیئت مدیره 16 شرکت در دستور کار جلسه علنی امروز قرار گرفت.

در جریان بررسی این سوال احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری نسبت به بخشی از سخنان نعمت‌زاده واکنش نشان داد و گفت: آقای نعمت‌زاده در سخنان خود گفت «اگر می‌خواهند با این سوال من را خراب کنند حرف دیگری است»، در حالی که این سخن نادرست است و اهانت به نمایندگان است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: من از کسانی هستم که در این زمینه کار کردم و می‌دانم که اسناد کاملا درست است و این سوال به جا است. لذا این صحبت آقای نعمت‌زاده اهانت به نمایندگانی است که می‌خواهند به وارد بودن سوال رای دهند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تعیین حدود پاداش اعضای هیئت مدیره شرکت ها