ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جابر انصاری بازهم عصای دست مظلومی شد/ استقلال صدر جدول را پس گرفت


ورزش > لیگ برتر - دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه دو بر صفر برنده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران شاگردان مظلومی مهمان شاگردان اسکوچیچ در اهواز بودند. 

نیمه اول این مسابقه به صورت نصفه و نیمه از تلوزیون پخش شد و مشکلات فنی بسیاری در پخش وجود داشت. با وجود این که بازی محتاطانه‌ای از دو تیم در این نیه شاهد بودیم، اما این استقلال بود که تسلط بیشتری بر بازی داشت. در این نیمه حتی آرش برهانی یک بار تیر دروازه حریف را لرزاند. 

با شروع نیمه دوم استقلال برای بازپس‌گیری صدر جدول بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و این حملات بعد از 10 دقیقه جواب داد. مثلث جوان استقلال؛ چشمی، برزای و انصاری با یک همکاری فوق‌العاده و حساب‌شده یک گل کاملا تاکتیکی را به ثمر رساند. 

شاگردان اسکوچیچ که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند حسابی جلو کشیدند، اما حملاتشان توسط مهدی رحمتی و البته بی‌دقتی خودشان بی‌ثمر می‌شد. 

استقلال توانست با کنترل بهتر از تجربه خود استفاده کند و در واپسین دقایق بازی روی یک ضد حمله گل دوم خود را هم توسط پروپچیچ به ثمر برساند. 

تماشاگران فولادی که از وضعیت تیمشان اصلا راضی نیستند، در پایان بازی صندلی‌ها را از جای خود کندند. 

258 43


ویدیو مرتبط :
گل استقلال به پرسپولیس(جابر انصاری)