ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست مظلومی از بازیکنان استقلال/ رحمتی به تمرینات بازگشت


  X     

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 16:43

درخواست مظلومی از بازیکنان استقلال/ رحمتی به تمرینات بازگشت

مهر/ سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازیکنانش خواست با توجه به نزدیک بودن دیدار مقابل فولاد خوزستان تمرینات را با جدیت انجام دهند.
تمرین بعد از ظهر امروز پنجشنبه استقلال به دلیل بارش شدید باران و مناسب نبودن زمین شماره دو آزادی در کمپ اختصاصی استقلال برگزار شد. در تمرین امروز، یک گروه از نوجوانان مدرسه فوتبال فجر در محل برگزاری تمرین حاضر شدند و با اهدای شاخه گلی به بازیکنان و اعضای کادر فنی با آنان عکس یادگاری گرفتند.
* سیدمهدی رحمتی که روز گذشته در تمرین حاضر نبود، در تمرین عصر حضور پیدا کرد و در کنار دو دروازه‌بان دیگر تیم تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.
* منصور پورحیدری سرپرست استقلال که روز گذشته هم در تمرین غایب بود، امروز نیز در کمپ حضور نداشت.
* فرزاد مجیدی که روز گذشته پس از چند روز بیماری در تمرین حاضر شده بود، امروز هم در تمرین شرکت نکرد. همچنین ملی پوشان بزرگسال و امید نیز غایبان تمرین امروز بودند.
* محمد نوازی که در کلاس مربیگری شرکت کرده، به دلیل حضور در این کلاس با ۲۰ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.
* با هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است ساعت 14 فردا استقلال دیداری تدارکاتی را برابر ملوان و بندرانزلی در کمپ اختصاصی استقلال برگزار کند.
* سرمربی استقلال که صبح امروز با لباس شخصی در تمرین حضور داشته، بعد از ظهر از ابتدا در تمرین حاضر بود و به دقت نحوه تمرین بازیکنان را زیر نظر داشت.
* قبل از شروع تمرین سرمربی استقلال دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به نزدیک شدن شروع دوباره لیگ، تمرینات را با جدیت بیشتری انجام داده و مراقب باشند فردا در بازی با ملوان دچار مصدومیت نشوند.
* پس از صحبت‌های مظلومی و با توجه به سرمای شدید هوا مربی بدنسازی تیم از بازیکنان خواست بدن های خود را خوب گرم کرده تا دچار مصدومیت نشوند. بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن به بازی دست رشته پرداخته و سپس در آیتم بعدی، آقاوسط بازی کرده و سپس در بخش بعدی و در قالب دو تیم صورتی و سبز یک فوتبال درون تیمی را انجام می‌دهند و سپس در بخش پایانی تمرین به زدن ضربان ایستگاهی و شوت از راه دور پرداختند و سرمربی استقلال از بازیکنان می‌خواست که در زدن این ضربات بیشتر دقت کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آغاز تمرینات استقلال زیر نظر پرویز مظلومی