ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمیته ملی المپیک: عده‌ای با اظهارنظرهای هدفمند سعی در برهم زدن شرایط ورزش دارند/ آنها باید پاسخگو باشند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بحث حضور یا عدم حضور محمدعلی شجاعی در سمت خزانه‌داری کمیته ملی المپیک مدت‌هاست که تبدیل به معضلی برای ورزش ایران شده است. در حالی که کمیته ملی المپیک از وزارت ورزش خواسته بود نظر نهایی را درباره استعفای شجاعی بدهد، سجادی امروز با انتقاد از کمیته ملی المپیک اعلام کرد که جایی در اساسنامه ننوشته که باید استعفای شجاعی مورد قبول قرار بگیرد و تصمیم‌گیری‌ها در این کمیته زیادی به طول می‌انجامد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک هم اکنون به همراه تیم ملی تکواندو در مکزیک به سر می‌برد و تلاش خبرنگار تسنیم برای ارتباط با او نتیجه‌ای در بر نداشت. با این حال یک منبع آگاه در کمیته ملی المپیک که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار تسنیم گفت که با  وجود صحبت‌هایی که در خصوص استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک مطرح می‌شود وی همچنان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک است و امور جاری مالی کمیته ملی المپیک را پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: کمیته ملی المپیک همانند رویه قبل خود بر حفظ آرامش، وحدت، هم‌افزایی و جلوگیری از تنش در ورزش به خصوص در فضای فعلی که فقط 8 ماه تا المپیک 2016 باقیمانده تاکید دارد و تاکید می‌کند که هر شخص حقیقی و حقوقی که بخواهد برخلاف این رویه و مشی گام بردارد باید پاسخگوی عواقب این موضوع باشد. باعث تعجب است عده‌ای با اظهار نظرهای هدفمند که ارتباطی با مسئولیتشان ندارد سعی در برهم زدن شرایط ورزش کشور دارند.

وی گفت: با درخواست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مقرر بود نشستی بین وزیر ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک جهت بررسی موضوع استعفای خزانه‌دار این کمیته برگزار شود که متاسفانه این موضوع تا به امروز و با وجود گذشت دو ماه هنوز از سوی وزارت ورزش محقق نشده است. حال یا وزیر نامه درخواستی کمیته ملی المپیک را ندیده و یا اینکه عده‌ای نمی‌خواهند این نشست برگزار شود. امید می‌رود با بازگشت هاشمی به ایران و برپایی جلسه با وزیر ورزش این موضوع که حل آن خیلی هم پیچیده نیست رفع شود تا ورزش کشور در آستانه المپیک با چالشی بزرگ و غیر قابل جبران مواجه نشود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند متفاوت انتخابات کمیته ملی المپیک