دختر شایسته سال 2015 عاشق فوتبالیست ایرانی شد! + تصاویر


میثاق بهادران گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است اما این بار بخاطر قصه عاشقانه با دختر شایسته سال 2015 دنیا.

قصه عاشقانه دختر شایسته سال 2015 و فوتبالیست ایرانی:

میثاق بهادران گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال 2015 این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و 'توماس داولی' سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و گل های زیادی در رقابت های انتخابی جام جهانی زده است، در این کشور یک ستاره است.

دختر شایسته سال 2015دختر شایسته سال 2015

عکس دختر شایسته سال 2015عکس دختر شایسته سال 2015

این دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است، در تهران و در سنین جوانی فیلم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است و بعد به همراه پدرش به فیلیپین برگشته تا آنجا درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند. او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن 28 سالگی، ستاره فوتبال فیلیپین شده است.

میثاق که هر بار به ایران می آید در تمرینات تیم های استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند، این روزها نه برای فوتبال که برای قصه ای عاشقانه در راس اخبار رسانه های فیلیپین قرار گرفته است. 'پیا ورتزباخ' دختر دورگه آلمانی - فیلیپینی که در سال 2015 توانست در رقابتی نزدیک با رقبای آمریکایی و کلمبیایی اش، دختر شایسته سال جهان شود.

اینکه پیا عکسی از میثاق در اینستاگرامش منتشر کرده و از او خواسته برایش گل بزند و از رابطه صمیمی شان گفته، این دو را در صدر اخبار رسانه های این کشور قرار داده است. اینکه احتمالا قرار است بزودی اتفاقات جدیدی در زندگی شان بیفتد و به آمریکا بروند. البته میثاق فعلا سخت درگیر بازی های انتخابی جام جهانی با تیم کشورش است. آنها برای اولین صعود به مرحله نهایی و صعود به جام ملت های آسیا می جنگند. اتفاقی که رخدادی بزرگ در تاریخ ورزش شان می شود.

بهادران این روزها ستاره ای کلیدی برای فیلیپینی هاست و در تیم باشگاهی اش با امید نظری، ملی پوش اسبق تیم کی روش(Carlos Queiroz) همبازی شده است.


ویدیو مرتبط :
فیلم ارسالی نماینده ی ایرانی رقابت دختر شایسته جهان اسلام