سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هم‌اکنون شما می‌توانید از نسخه‌ی وب پیام‌رسان واتس‌اپ در مایکروسافت اج (Edge) استفاده کنید


WhatsApp

زمانی که واتس‌اپ، اولین نسخه‌ی وب پیام‌رسان خود را منتشر کرد، به‌دلیل این‌که کاربران دسکتاپ نیز می‌توانستند از آن استفاده کنند، خوشحال بودند. با این حال، کاربران ویندوز 10 با مرورگر جدید این سیستم‌عامل، نمی‌توانستند از نسخه‌ی وب واتس‌اپ استفاده کنند اما اخیرا، واتس‌اپ پشتیبانی از مرورگرهای اج و اینترنت اکسپلورر را اضافه کرده است. ابتدا، نسخه‌ی وب تنها از مرورگر کروم پشتیبانی می‌کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به‌زودی، پشتیبانی از سافاری، اپرا و فایرفاکس نیز اضافه خواهد شد اما اضافه شدن پشتیبانی از مرورگر ویندوز 10 زودتر از مرورگرهای معروف، نشان دهنده‌ی این است که مایکروسافت، به کاربران خود، توجه ویژه‌ای کرده است و به همین دلیل، با واتس‌اپ همکاری کرده است تا پشتیبانی از مرورگر اج به نسخه‌ی وب این پیام‌رسان معروف اضافه شود.

با این حال، بعضی از کاربران در Reddit گزارش داده‌اند که هنوز قادر به دسترسی به این سرویس نیستند. به‌نظر می‌رسد که واتس‌اپ به‌تدریج، دسترسی به نسخه‌ی وب واتس‌اپ را برای کاربران اج باز خواهد کرد. شما می‌توانید با اسکن کد ‌QR در اندروید، بلک‌بری یا ویندوز موبایل، وارد حساب خود شوید.

Neowin

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
فعال سازی نسخه تحت وب واتس اپ در مایکروسافت اج