فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تجلیل فرماندار ویژه میاندوآب از معلم كاتب قرآن كریم


به گزارش ایرنا، فرماندار میاندوآب در این آئین با گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت: هر كسی بنا به استعداد خویش از معنویات قرآن كریم بهره مند می شود به طوری این برخورداری از بركات این كتاب آسمانی بزرگ با داشتن صوت، قرائت خوب، تفسیر و یا كتابت آن محقق می شود.
ناصر امیری با بیان نقش مهم معلمان در ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان افزود: تقویت ارزش و مبانی دینی و قرآنی تاثیر عمیقی بر روحیه، شخصیت و رفتار انسان به ویژه نوجوانان دارد.
وی افزود: خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار داده و قوه تفكر و استعداد را در سرشت وی نهاده است تا استعدادهای خویش را در جامعه نمایان سازد.
امیری گفت: علم، الفبای زندگی را به بشر می آموزد و نقش معلم در جامعه هدایتگری و همان رسالت انبیاء است.
فرماندار میاندوآب اضافه كرد: با این كه مشكلات زیادی در سر راه پیشرفت و معیشت معلمان وجود دارد، اما این مشكلات هیچ وقت معلم را در عمل به رسالت خطیر خویش دلسرد نمی سازد.
امیری گفت: یكی از دغدغه های دولت تدبیر و امید، مشكلات مالی و معیشتی فرهنگیان است كه با تشكیل مجلس آینده و انجام برنامه های راهبردی این مشكل حال خواهد شد.
غلامرضا نصیرنژاد معلم و كاتب كتاب وحی نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از مسئولان گفت: با توجه به اینكه كتابت قرآن كریم مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفته است، این امر سبب شده تا انگیزه و رسالت من برای این امر معنوی دوچندان شود.
وی در مورد انگیزه اش برای كتابت قرآن كریم گفت: در دوران كودكی با فردی آشنا شدم كه كلام الهی را كتابت می كرد و من نیز با این كه بچه بودم اما همواره یكی از آرزوهایم این بود تا یك روز همانند آن فرد قرآن را كتابت كنم كه همین امر موجب شد تا تصمیم به كتابت قران كریم بگیرم.
نصیرنژاد اظهار كرد: كار كتابت قرآن كریم را از اواخر سال 93 شروع كرده و تاكنون توانسته ام نزدیك به 51 صفحه یعنی حدود سه جزء آن را به اتمام برسانم.
وی گفت: سعی دارم تا سه سال آینده كل قرآن كریم را كتابت كرده و سپس آن را به مقام معظم رهبری هدیه كنم.
غلامرضا نصیرنژاد دارای 43 سال سن بوده و در مقطع ابتدایی در یكی از مدارس شهرستان میاندوآب تدریس می كند.
شهرستان میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف در جاده میانه - میاندوآب / 3 معلم پرپر شدند