مراقب باشید این مسائل زندگی عاشقانه‌تان را خراب نکند


مسائلی همچون علاقه و محبت بین زوجین در تمام طول زندگی مشترک باید پررنگ بماند.

مراقب باشید این مسائل زندگی عاشقانه‌تان را خراب نکندعلی ناظری، روانپزشک و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی در گفتگو با خخبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت مراتب از زندگی زناشویی پس از ازدواج گفت: زندگی عاشقانه‌ زوجین پس از شکل‌گیری نیازمند مراتب و رشد است چرا که در سالیان بعد و بعد از فرزنددار شدن همچنان مسائلی هستند که حائز اهمیت هستند.

وی ادامه داد: به طور مثال محبت و علاقه بین زوجین باید پایدار و پررنگ در تمام طول زندگی مشترک باشد و حفظ آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

دکتر ناظری افزود: افراد باید توجه داشته باشند که افزایش و تغییر در مسئولیت‌ها، غرق شدن در شغل و مسائل جانبی زندگی و تغییر افکار و نظرها بر اثر گذر زمان نباید آنان را از حفظ ضرورت‌های یک زندگی عاشقانه غافل کند.

این روانپزشک خاطرنشان کرد: نکته دیگری که در این مورد قابل توجه است این که باید زوجین مهارت‌ها و آمادگی‌های متناسب با تغییر و بروز مسائل و مسئولیت‌ها به ویژه در برابر مسائل خانواده همسر خود که معمولاً در دهه‌های بعدی شروع زندگی پررنگ تر می‌شوند را به دست آورده و با انعطاف پذیری و صبر و تأمل پایه‌های زندگی عاشقانه خود را برای همیشه حفظ کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
در زندگی مراقب سه چیز باشید-آیت الله مجتهدی