ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نمره خوب برای سردار آزمون/ مهاجم ایرانی، دوباره بهترین شد


نمره خوب برای سردار آزمون/ مهاجم ایرانی، دوباره بهترین شدتسنیم/ مهاجم ایرانی تیم روستوف در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه زمینه‌ساز پیروزی مهمی شد و به همین دلیل نمره خوبی گرفت.
تیم روستوف شب گذشته با دو گل دقایق 8 و 45 سردار آزمون و کریستین نوبوآی برابر لوکوموتیو مسکو به پیروزی رسید و با 54 امتیاز به صدر جدول رده بندی بازگشت.
سایت مسابقات روسیه که مهم‌ترین خبرگزاری ورزشی این کشور محسوب می‌شود در ارزیابی کیفی بازیکنان دو تیم روستوف و لوکوموتیو به سردار آزمون نمره خیلی خوب 7.5 را اختصاص داد. این نمره، مهاجم ایرانی را تبدیل به بهترین بازیکن این بازی کرد.
سردار آزمون در بازی حساس دو هفته قبل برابر تیم زنیت سن پطرزبورگ نیز نمره عالی 8 را دریافت کرد. معدل نمره‌های دریافتی او در سایت مسابقات روسیه در فصل جاری 6.53 است.
تیم روستوف شگفتی‌ساز فصل جاری لیگ برتر روسیه تنها سه گام با قهرمانی فاصله دارد و با به دست آوردن این جام در میان تیم‌های متمول و نامداری همچون زنیت، زسکا، دینامو و لوکوموتیو دست به کار بزرگی خواهد زد.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
گل دیدنی هالک(مهاجم تیم ملی برزیل) به تیم سردار آزمون