ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محمدی: فقط به قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنیم


سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط کشتی‌گیران تیم بیمه رازی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان به عنوان مدافع قهرمانی این رقابت‌ها گفت: شرایط بچه‌های تیم بسیار خوب و ایده‌آل است و تمرینات خوبی را در این مدت کوتاه پشت سر گذاشته‌ایم. نفرات بسیار خوبی جذب کرده‌ایم و برنامه‌ریزی و هدف ما تکرار قهرمانی سال گذشته است و تنها به آن فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک سطح کمی و کیفی مسابقات نسبت به دوره قبل بالاتر خواهد بود؛ البته فهرست حریفان را ندیده‌ام، اما نفراتی را که در اختیار گرفته‌ایم همه بهترین‌های جهان هستند به طوری که 5-4 قهرمان جهان را در ترکیب تیم داریم و سایر نفرات تیم هم حرف برای گفتن دارند.

مربی بیمه رازی تصریح کرد: تیمی بسته‌ایم که اگر تیم‌های ملی کشورهای دیگر هم در این مسابقات در قالب باشگاهی شرکت کنند توان پیروزی مقابل آنها را خواهیم داشت، به همین دلیل است که با اطمینان از قهرمانی سخن می‌گویم.

دارنده مدال برنز المپیک پکن درباره شرایط مهدی تقوی گفت: وی به خاطر آسیب‌دیدگی که در زانویش داشت نتوانست تمرینات را پیگیری کند و تیم را در جام باشگاه‌ها همراهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/م
 


ویدیو مرتبط :
قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان