سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه جوانرود: بسیج مظهر عزت و افتخار ملت ایران است


به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا احمد فخری روز شنبه در جمع فرماندهان و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود با تبریک هفته بسیج، به نگاه حضرت امام خمینی (ره) به ماهیت بسیج و حقیقت آن اشاره کرد.
وی افزود: امروز مهمترین رسالت بسیج، کار در بخش فرهنگی، فرهنگ عمومی جامعه و سبک زندگی اسلامی است. ماموستا فخری خاطرنشان کرد: بسیج در عمل ثابت کرده لشکر مخلص خداست و روحیه شهادت طلبی این نهاد مردمی عزت و افتخار برای ملت ایران به همراه داشته است.
وی یادآور شد: برای مبارزه با شبیخون دشمنان، بسیج مستضعفان وظیفه سنگینی برعهده دارد.
فرماندار جوانرود نیز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نیرویی است که به فرمان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.
آرش لهونی افزود: بسیج نقش موثری در دوران مقدس داشته است و امروز نیز شاهد دستاوردهای موثر این نهاد در عرصه های مختلف هستیم.
وی بر لزوم باشکوه برگزار کردن برنامه های هفته بسیج تاکید کرد.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم با تبریک هفته بسیج گفت: سال 58 به دستور امام راحل بسیج مستضعفان برای دفاع از ارزش ها و انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.
سرهنگ حسین کولیوند افزود: بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته است کار با موفقیت انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: حضور پرشور در دوران دفاع مقدس و نمایش رشادت های بسیجیان در آن دوران و نیز حضور فعال در عرصه های مختلف پس از جنگ، کارنامه درخشانی از این شجره طیبه باقی گذاشته که برهیچ کس پوشیده نیست.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیشرفته ترین کارواش ساخت ایران-افتخار ملت ایران