ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلوپ:به آنچه شایستگی‌اش را داشتیم، رسیدیم/خوش شانس هم بودیم


به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم لیورپول موفق شد در دیدار برگشت لیگ اروپا 4 بر 3 بورسیادورتموند را در ورزشگاه آنفیلد شکست داده و بعد از تساوی یک بر یک بازی رفت به مرحله بعد صعود کند.

یورگن کلوپ  بعد از بازی اظهار داشت: باور کنید دست راستم حالا درد می‌کند. نمی دانم علتش چیست.شب بسیار حساس و بزرگی بود. واقعا غیرقابل تصور است. می‌خواستیم شخصیت بالای خود را نشان دهیم. اما تیم هم خیلی تلاش کرد.

او ادامه داد:این نمایشی در بالاترین سطح اروپا بود. واقعا کسی تصورش را نمی‌کرد. در پایان نیمه اول سخت بود که بازیکن امیدوار باقی بماند. چنین اتفاقی که امشب رخ داد، بندرت روی می‌دهد. واقعا در پایان هر چیزی امکانش بود. اما تیم به شایستگی‌اش رسید. طبیعی است قدری هم خوش‌شانس بودیم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
یادش بخیر قدیما..کوچیک بودیم چه روزایی داشتیم.