علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نمایشگاه فرش دستباف استان قزوین گشایش یافت


به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب در مراسمی با حضور مجتبی فیض اللهی معاون امور بازریابی  مرکز ملی فرش ایران، فریدون همتی استاندار، عباسعلی درافشانی معاون استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین هشتمین نمایشگاه فرش دستباف گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه بافندگان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان‌های آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، کردستان، یزد، گلستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی، قزوین و تهران دست بافته های هنرمندان را در بیش از 60 غرفه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

در نمایشگاه فرش دستباف استان قزوین بیش از ۵۰ مشارکت‌کننده در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع انواع فرش، گلیم، تابلو فرش را به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین در معرض دید و خرید علاقمندان قرار داده اند.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار داشت: فرش دستباف ایران علاوه بر اینکه با اقتصاد خانواده‌ها گره ‌خورده است در اقتصاد کشور نیز نقش مهمی دارد و از دیرباز به‌عنوان هنری اصیل در خانواده‌های ایرانی حائز اهمیت بوده و برپایی نمایشگاه فرش دستباف به‌ عنوان یک رویداد مهم اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد.

وی با اشاره به مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش، ترویج و توسعه صنعت فرش دست باف، ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف ‌کننده و تولیدکننده است.

هشتمین نمایشگاه فرش دستباف تا 12 دیماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صداوسیما از ساعت ۱۵.۳۰ الی ۲۱.۳۰ آماده بازدید علاقه ‌مندان است.


ویدیو مرتبط :
نهمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش دستباف در اردبیل