فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«سلام ماه» میزبان شاعران متولد آبان و آذر می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، ترنجستان بهشت میزبان برنامه آبان و آذر «سلام ماه» موسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب است.

این برنامه که به علت ایام سوگواری محرم و صفر در آبان ماه برگزار نشد با حضور شاعران و نویسندگان متولد آبان و آذر در روز یکشنبه 22 آذر ماه  مصادف با اول ربیع الاول در ساعت  17 برگزار می شود.

این سبک از نشست‌های ماهانه که به جشن تولد شاعران و نویسندگان آن ماه اختصاص دارد، از فروردین ماه 1394 در موسسه شهرستان ادب آغاز شده و با استقبال خوبی از جانب شاعران و نویسندگان و همچنین اهالی فرهنگ روبرو شد که حال  دومین جلسه نیمه دوم سال با مشارکت فروشگاه ترنجستان بهشت برگزار می‌شود.

بزرگان و پیشکسوتانی از شاعران و نویسندگان مطرح کشور و نام‌های آشنایی از جمله سیدعلی موسوی ­گرمارودی، محمدعلی بهمنی، حاج علی انسانی، محمدرضا عبدالملکیان، جواد محقق، عباسعلی براتی ­پور، حمیدرضا شکارسری، غلامرضا طریقی، حمیدرضا شاه‌آبادی، علی داوودی، سعیدبیابانکی، مصطفی علیپور، فاضل نظری، سیداکبر میرجعفری، فریبا یوسفی، محمود حبیبی کسبی، حامد عسکری، یوسف قوجق و... از جمله شاعران و نویسندگانی هستند که تا به حال در جلسات  «سلام ماه» حضور پیدا کرده­‌اند.

«سلام ماه» در این برنامه میزبان شاعران و نویسندگان مطرح کشور خواهد بود که تا کنون حضور استاد علی معلم دامغانی، مرتضی امیری اسفندقه، محمود اکرامی‌فر، مصطفی محدثی خراسانی، بیژن ارژن، سید احمد نادمی، عباس محمدی، امیرعلی سلیمانی و... در این برنامه قطعی شده است.

فروشگاه ترنجستان بهشت در خیابان شریعتی، روبروی بیمارستان مفید، نبش کوچه بهشت آسا پلاک 1123 واقع است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/O9A7EL


ویدیو مرتبط :
برنامه اسرا: گلچین هفته دوم آذر ماه (14 آذر 92)