سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوسازی شبکه مخابراتی کشور تا سال ۹۷/ سرمایه گذاری ۷۲هزار میلیاردی


نوسازی شبکه مخابراتی کشور تا سال ۹۷/ سرمایه گذاری ۷۲هزار میلیاردی

شرکت مخابرات ایران از نوسازی کامل شبکه مخابراتی کشور تا سال ۹۷ با سرمایه گذاری ۷۲ هزار میلیارد ریالی خبر داد.

مهر/ شرکت مخابرات ایران از نوسازی کامل شبکه مخابراتی کشور تا سال ۹۷ با سرمایه گذاری ۷۲ هزار میلیارد ریالی خبر داد.
شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ۱۸ آبان ماه سالروز اجرای طرح خصوصی سازی در صنعت مخابرات کشور است اعلام کرد: ۶ سال پیش در چنین روزی شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دولتی به بخش خصوصی واگذار و ۵۰ درصد سهام به اضافه یک سهم از سهام شرکت مخابرات ایران فروخته شد.

از آن زمان که بزرگترین معامله تاریخ بورس ایران رخ داد تاکنون، شرکت مخابرات ایران در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمت رسانی و توسعه خدمات و سرویس های مخابراتی در حوزه ثابت و سیار را در دستور کار قرار داده است که با توجه به آینده فناوری در جهان و نیاز کشور به توسعه، برنامه های مختلفی برای توسعه تا سال ۱۳۹۷ دارد.

برنامه شرکت مخابرات ایران برای سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷، سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در بخش های شبکه و فناوری اطلاعات است. این شرکت اعلام کرد که در سال جاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند که این رقم در سال آینده تا ۲۷۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

شرکت مخابرات ایران همچنین در نظر دارد در سال ۱۳۹۶ یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ هم ۱۴۰۰ میلیارد تومان در بخش توسعه شبکه و IT سرمایه گذاری کند.

در بخش تلفن همراه نیز در راستای توسعه شبکه و ارتقا به نسل های بالاتر، شرکت ارتباطات سیار سرمایه گذاری در این بخش را در دستور کار قرار داده به نحوی که بودجه این شرکت در سال جاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

مخابرات اعلام کرده است سرمایه گذاری پیش بینی شده در جهت نوسازی کامل شبکه مخابراتی ایران در بخش تلفن ثابت و همراه صورت می گیرد.


ویدیو مرتبط :
احتمال قطع ارتباط مخابراتی بین المللی 9 استان کشور