ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گاف فردوسی‌پور در گزارش بازی وولفسبورگ و منچستریونایتد


گاف فردوسی‌پور در گزارش بازی وولفسبورگ و منچستریونایتد

مشرق/ عادل فردوسی پور در دیدار وولفسبورگ و منچستریونایتد در حالی که کریس اسمالینگ لنگ لنگان در دوربین های تلویزیونی مشخص بود، چند دقیقه متوجه حضور کاپیتان منچستر نشد و اعلام کرد که این تیم با 10 نفر به بازی ادامه می دهد.
گاف بزرگ فردوسی پور در گزارش دیدار وولفسبورگ و منچستریونایتد
سه شنبه و چهارشنبه‌ گذشته هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.
در یکی از حساس ترین دیدارهای سه شنبه شب، وولفسبورگ در فولکس واگن آره‌نای میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد با شکست 3-2 شیاطین سرخ علاوه بر صعود به عنوان تیم اول سند حذف شاگردان لوئیس فن خال را هم امضا کند.
گزارش این دیدار که از اهمیت بالایی برخوردار بود و از شبکه سوم سیما به صورت زنده و مستقیم پخش شد برعهده عادل فردوسی پور بود. مجری - تهیه کننده برنامه 90 که معمولا به حواشی بازی هم اشاره می کند و از این جهت طرفداران زیادی هم درمیان فوتبال دوستان دارد، در اواخر این بازی یک گاف بزرگ داد که از یک گزارشگر حرفه ای در این سطح بعید به نظر می رسد.
در دقیقه 77 بازی و زمانی که منچستر 2-1 عقب بود و در دیدار همزمان آیندهوون گل تساوی را به زسکا زده بود و این حکم به حذف شیاطین سرخ می داد، کریس اسمالینگ مدافع و کاپیتان منچستریونایتد به علت مصدومیت به بیرون زمین منتقل شد تا مداوا روی وی صورت بگیرد. فردوسی پور با اشاره به این نکته که فن خال سه تعویض خود را انجام داده گفت: از در و دیوار برای فن خال و منچستری ها می بارد و اگر اسمالینگ هم نتواند به زمین بگردد کار منچستر در دقایق باقیمانده بسیار سخت خواهد بود.
اما اسمالینگ 2 دقیقه بعد در حالی که کنار زمین ایستاده و منتظر دستور داور برای ورود به زمین بود به زمین برگشت و اتفاقا در صحنه گل دوم منچستر و گل سوم وولفسبورگ که به فاصله 2 دقیقه اتفاق افتاد حضور داشت و دوربین های تلویزیونی وی را که با بازوبند کاپیتانی کاملا قابل تشخیص بود به وضوح نشان دادند. با این وجود عادل فردوسی پور کماکان اصرار داشت که منچستر 10 نفره است!
فردوسی پور تا دقیقه 86 متوجه اشتباه خود نشد و در صحنه ای که دوربین اسمالینگ را نشان داد عادل به اشتباه خود پی برد و به حضور لنگ لنگان این مدافع اشاره کرد.
گاف بزرگ فردوسی پور در گزارش دیدار وولفسبورگ و منچستریونایتد
به هر جهت دادن گاف به این واضحی برای گزارشگری که از امکانات، اطلاعات و کمک های زیادی بهره می برد انتظار نمی رود و اگر این خطا از سوی جواد خیابانی رخ داده بود بدون شک تا امروز چند بار در شبکه های اجتماعی و سایت ها دست به دست می گشت!

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی وولفسبورگ 3-2 منچستریونایتد