علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هوای تهران، اهواز و اصفهان ناسالم است


به گزارش گروه علمی ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست، بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح 6 تا هشت صبح 7 آذر به دلیل پوشش ابر در حال عبور در شمال غربی که به تدریج به سمت جنوب حرکت کرد و بخش هایی از منطقه مرزی شمال شرقی کشور، امکان پذیر نبود.
از ساعت 14 روز گذشته گرد و غبار محلی در تمام نقاط بدون ابر پدیدار شد و تا حدود نیمه شب افزایش قابل ملاحظه ای داشت به خصوص در بخش های کوهستانی و مرکز کشور، این پدیده تا صبح امروز با همان غلظت بالا در منطقه باقی مانده است.
مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 2 متر بر ثانیه (7 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 6 کیلومتر و رطوبت نسبی 24 درصد است.
وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف با بیشینه دمای 18 و کمینه دمای 6 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.
آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول صاف درپاره ای نقاط غبارمحلی گاهی وزش باد ، 24 ساعت دوم صاف درپاره ای نقاط غبارمحلی دربعدازظهر نیمه ابری و 24 ساعت سوم کمی ابری دربعدازظهر غبارمحلی پیش بینی شده است. هوای کنونی تهران صاف، دما 14 درجه سانتیگراد و جهت باد شرقی گزارش شده است.
علمی 9014**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وضعیت هوای اهواز