ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور عمران‌زاده و غیبت حیدری و توسکی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 15 امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین استقلال بود. در حالی که گفته می‌شود این بازیکن به دلیل مصدومیت یک ماه دور از میادین خواهد بود، اما برخی‌ها عنوان کردند که حیدری به خاطر مطالباتی که از استقلال دارد، قهر کرده است.

* حنیف عمران‌زاده که در تمرین روز گذشته مصدوم شده بود، بدون هیچ مشکلی همراه سایر بازیکنان تمرین کرد. این بازیکن به دلیل اتفاقات بازی با ملوان بندرانزلی از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان محروم است.

* محور تمرین استقلال، دویدن دور زمین، گرم کردن، استارت‌های کوتاه، کار با توپ و فوتبال درون تیمی بود.

* فاتون توسکی، بازیکن کوزوویی مدنظر استقلال به دلیل حضور در فدراسیون پزشکی در تمرین امروز حضور نداشت.

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال زیر نظر حسین ترابپور به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* تمرین استقلال فردا نیز در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در فولادشهر اصفهان باید به مصاف ذوب‌آهن برود. این دیدار از ساعت 14:30 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاطرات جالب برهانی و عمران زاده درباره خسرو حیدری