سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار گیلانغرب: بسیج نماد عینی انسجام و اتحاد ملی است


به گزارش خبرنگار ایرنا کرم محمدی روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ ایثار و برپایی صبحگاه مشترک دانش آموزی بسیج در آموزشگاه شاهد گیلانغرب افزود: بسیج یعنی وحدت برادری و انسجام ملی تلاش کردن برای آبادانی و عزت ایران عزیز تا رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی است.
وی اظهار کرد: هرکسی که در این کشور در هر مقامی، در هر لباسی و با هر دین و مذهبی برای آبادانی وعزت و سربلندی ایران عزیز و پاسداشت ارزشهای نظام تحت لوای رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری تلاش می کند یک بسیجی است.
وی بیان کرد: بسیج مدرسه عشق است و آموزگاری این عشق را تفسیر می کند که حسین بن علی (ع) است همان که برای امر به معروف و نهی از منکر جان شیرین خود و فرزندانش را به قربانگاه برد و برای همیشه تاریخ خواهد درخشید.
فرماندار گیلانغرب گفت: آنچه که باعث شد تا آزادگان سرافراز ما در مخوف ترین زندانهای حکومت بعث رساترین سرود آزادگی را سر دهند همین روحیه و تفکر بسیجی بود.
محمدی ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیجی بعنوان یک ضرورت و اصلی انکارناپذیر باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان قرار گیرد.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از72 هزار نفر جمعیت هشت هزار و481 دانش آموز دارد که در 229 باب مدرسه تحصیل می کنند.
7079/7398/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتحاد ملی و انسجام اسلامی