ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد نجومی یک باشگاه چینی برای بازیکن سابق منچستریونایتد


پیشنهاد نجومی یک باشگاه چینی برای بازیکن سابق منچستریونایتدورزش 3/ چینی ها در ادامه بلند پروازی های خود در ماه ژانویه، این بار به سراغ نانی بازیکن سابق منچستریونایتد رفته اند.
سوپر لیگ چین سرمایه گذاری خیره کننده ای را برای خرید بازیکنان مشهور تیم های اروپایی انجام داده و تاکنون نیز بازیکنانی همچون گوارین، ژروینیو و رامیرس را خریداری کرده است. امروز اما عزیز ایلدریم رئیس باشگاه فنرباغچه مدعی شد که یک باشگاه چینی پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای خرید نانی ارائه کرده است.
ایلدریم پیرامون همین مسئله گفت:" ما پیشنهادی 17 میلیون یورویی از یک باشگاه چینی برای نانی دریافت کردیم. آن ها در روز جمعه پیشنهاد خود را تا 20 میلیون یورو افزایش دادند و اعلام کردند که اگر ما مایل به فروش نانی هستیم، این پیشنهاد می تواند به 25 میلیون یورو نیز برسد. با این حال ما پیشنهاد این باشگاه را رد کردیم و به آن ها گفتیم که علاقه ای به فروش بازیکن خود نداریم.آن ها همچنین پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو را به نانی ارائه کردند."
فنرباغچه در حالی این یپشنهاد هنگفت را برای ستاره پرتغالی خود رد کرده است که نانی را تنها با صرف 6 میلیون یورو توانست از منچستریونایتد به خدمت گیرد.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
نیمار پیشنهاد نجومی منچستر را رد کرد (اخبار کوتاه)