علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۴۵۰ میلیون تومان بن در نهمین نمایشگاه کتاب گلستان توزیع شد


به گزارش خبرنگار مهر، قدرت ا... دایمی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در روز پایانی نمایشگاه کتاب اظهار کرد: از سوی وزارت اراشد مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بن برای گلستان در نظر گرفته شده است که این مبلغ با توجه به استقبال مخاطبان در شب پایانی نمایشگاه برای خرید بن ناکافی بود و در همان ساعات اولیه شروع نمایشگاه به اتمام رسید.

دایمی با بیان این که با توجه به فرهنگی بودن استان گلستان ضروری است بن بیشتری به گلستان اختصاص یابد، گفت: حدود ۳۰۰ میلیون تومان نیز در همین مدت خرید نقدی از سوی مردم در نهمین نمایشگاه کتاب گلستان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در روز پایانی نمایشگاه استقبال مخاطبان بسیار خوب بود و به ویژه غرفه های دینی و مذهبی، انتشارات دانشگاهی در روز پایانی فروش بهتری داشتند.

دایمی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم در روزهای پنجم و ششم نمایشگاه برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در سال آینده دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: از ۲۶۰ غرفه در این نمایشگاه، حدود ۱۵ غرفه متعلق به انتشاراتی های استان بود و رونمایی از کتاب های نویسندگان استان گلستان و مقتل خوانی، نقد کتاب و نشست های تخصصی با موضوع آسیب های فضای مجازی، روانشناسی خانواده و ادبیات کودک و نوجوان از جمله مهم ترین برنامه  های جنبی نمایشگاه بود.

گفتنی است ۵۰۰ ناشر در ٢٦٠ غرفه، آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند و علاقه‎مندان به خرید کتاب، با تهیه بن کتاب از تخفیف ٢٠ درصدی بن کتاب و ١٠ درصدی غرفه‎ها برخوردار خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
مراسم توزیع کتاب بین دانش آموزان در هفته کتاب