فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازیگر «گلادیاتور»، مادر «واندر وومن» شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کانی نیلسن بازیگر 50 ساله دانمارکی قرار است نقش هیپولیتا، ملکه آمازون ها و مادر واندر وومن را در فیلم مستقل این ابرقهرمان را در کمپانی برادران وارنر بازی کند. این شخصیت توسط ویلیام مولتن و مارستون هری جی. پیتر برای اولین بار طراحی شد و برای اولین بار در مجموعه کمیک بوک کمپانی دی سی در سال 1941 دیده شد. این مجموعه اولین مجموعه ای است که در آن خود واندر وومن هم معرفی شد. پس قدمت این ابرقهرمان مشهور و مادرش تقریبا یکسان است.

پیش از این حدث زده شده بود که رابین رایت قرار است نقش ملکه هیپولیتا را بازی کند اما حالا با اعلام رسمی سازندگان فیلم مذکور این نقش به کانی نیلسن رسیده. طبق اعلام دختر رابین رایت وی در این فیلم نقشی شبیه یک ابرقهرمان را بازی خواهد کرد. با این اظهار نظر دوباره هوادارن فیلم های ابرقهرمانی رو به حدث و گمان آورده اند.

«واندر وومن» با بازی گال گدوت دختر شایسته سابق رژیم صهیونیستی در نقش اصلی، کریس پاین، رابین رایت، دنی هیوستون، دیوید ثولیس، ایون برمر، النا آنایا، لوسی دیویس، کانی نیلسن و... ساخته خواهد شد. کارگردان این فیلم پت جنکینز است و پیش بینی می شود این اثر در سال 2017 رسما اکران شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازیگر زن سینمای ایران: امسال مادر می شوم