ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عزت‌اللهی: می‌خواستم ثابت کنم لیاقت حضور در تیم ملی را دارم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید عزت اللهی با حضور در برنامه نود، گفت: شاید بیشتر کسانی که مرا می‌شناختند فکر می‌کردند به خاطر پدرم به این جایگاه رسیدم. این موضوع به دلیل عدم پخش بازی‌هایم بود. جسارتی که مربیان ملوان در بازی دادن من داشتند باعث شد به این جایگاه برسم و از آنها ممنونم.

هافبک تیم ملی درباره بها ندادن به بازیکنان جوان در لیگ ایران گفت: شاید قبل از حضور در اسپانیا فکر می‌کردم آنها خیلی خاص هستند اما وقتی در آنجا حضور پیدا کردم متوجه شدم هیچ جای دنیا مانند استعدادهای ایرانی وجود ندارد. تنها تفاوت آنها  در سخت افزار و برنامه‌ریزی است. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که با بها دادن به جوانان می توانند به درآمدزایی نیز کمک کنند.

عزت‌اللهی در مورد صادر نشدن ویزایش برای سفر به گوام  و پیش‌بینی نتیجه بازی ایران  مقابل گوام گفت: کارهای ویزایم را در روسیه به همراه حقیقی و آزمون انجام دادم اما به دلیل اینکه روابط سیاسی دو کشور روسیه و آمریکا خوب نیست ویزای ما را صادر نکردند. پیش بینی من هم از نتیجه بازی مقابل گوام برد 2 بر صفر ایران است.

وی گفت: وقتی پیشنهاد حضور در اتلتیکو به من شد نمی‌خواستم آن را بپذیرم. من تاکنون جدا از خانواده زندگی نکرده بودم و این برایم سخت بود اما برای رسیدن به هدفم این سختی‌ها را تحمل کردم. 

عزت‌اللهی ادامه داد: برای خودم هم حضورم در این تیم غیرمنتظره بود. آنها اعلام کردند بازی‌هایم در جام جهانی جوانان را زیر نظر گرفته بودند و مسائل دیگر مثل حضورم در لیگ و انتخابم به عنوان پدیده لیگ در این انتخاب نقش داشتند. در هفته دو یا سه جلسه با تیم بزرگسالان تمرین می کردم. روز اول که به تمرین تیم بزرگسالان رفتم جو فوق العاده‌ای دیدم. بزرگترهای اتلتیکو در دو صف از ما استقبال کردند و این موضوع اعتماد به نفس ما را بالا برد.

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: ما با این تیم به دسته چهارم سقوط کردیم. فرناندز از تیم ما به بزرگسالان منتقل شد و مقابل رئال مادرید بازی کرد. همچنین در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کردیم و قرعه کشی آن به این صورت بود که هر تیمی برابر تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید قرار می‌گرفت ما هم با آن تیم هم قرعه می‌شدیم.

عزت‌اللهی در مورد رفتار سیمئونه گفت: سیمئونه در تمرینات خیلی جدی و در خارج از تمرینات با بازیکنان رفیق بود. ما هفته‌ای سه جلسه زیر نظر او تمرین می‌کردیم.

هافبک تیم ملی عنوان کرد: با وجود حضور در اتلتیکو، طرفدار رئال مادرید هستم  و بازی‌های این تیم را هم در زمان حضورش در اسپانیا چندین بار از نزدیک دیده‌ام اما به مسئولان تیم با توجه به تعصبی که روی اتلتیکو دارند این راز را نگفته است.

عزت‌اللهی که هم اکنون عضو تیم روستوف روسیه است، درباره گلزنی‌اش با پیراهن تیم ملی گفت: وقتی توسط کی‌روش دعوت شدم می‌خواستم ثابت کنم لیاقت این اتفاق را دارم و از او بابت این اعتماد سپاسگزارم. وقتی به زمین می‌روی 90 دقیقه فرصت داری تا توانایی‌هایت را به نمایش بگذاری چون بعد از آن فرصتی برای افسوس خوردن وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه در بازی با ترکمنستان با 54 پاس و دقت پاس 93 درصد یکی از بهترین عملکردهای خود را داشته، تاکید کرد: برای من مهم است که برای تیم ملی کشورم موفق باشم. می خواهم در فوتبال اروپا حضور داشته باشم.

این بازیکن پس از پخش کلیپی در زمانی که به تیم ملی زیر 10 سال دعوت شد و از سوی باشگاه ملوان مورد تقدیر قرار گرفت در واکنش به حرف فردوسی‌پور که گفت در کودکی نیز خوش تیپ بوده اعلام کرد در کودکی بیشتر از اینکه به او بگویند خوش‌تیپ به او بچه خوشگل می‌گفتند!

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
با حجاب، لیاقت خلیفه اللهی پیدا می کنم