ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرته‌ساکر: بايد تاتنهام را شکست دهيم


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 12:59

مرته‌ساکر: بايد تاتنهام را شکست دهيم

ورزش 3/ پر مرته‌ساکر، مدافع آرسنال به هم‌تيمي‌هايش هشدار داد که بايد از ديدار مقابل بايرن درس گرفته تا در تقابل با تاتنهام، دچار مشکل نشوند.
آرسنال روز يکشنبه، 4 روز پس از شکست تحقير آميز مقابل بايرن، در اميريتس، ميزبان تاتنهام، رقيب ديرينه خود خواهد بود. اين ديدار براي ونگر و شاگردانش اهميت بسياري دارد و مرته‌ساکر معتقد است که توپ‌چي ها بايد از بازي مقابل بايرن درس گرفته تا در اين ديدار دچار مشکل نشوند.
او گفت:"خيلي چيزها از اين بازي ياد خواهيم گرفت. بايد خيلي چيزها ياد بگيريم و بايد مقابل تاتنهام بهتر بازي کنيم. بايد استارت بزنيم، انرژي هاي منفي را کنار زده و دوباره بجنگيم. اگر مي‌خواهيم تاتنهام را شکست دهيم، بايد اين کار را سريع انجام دهيم. اخيرا خوب کار کرده ايم، مخصوصا در دفاع و اين چيزيست که بايد روي آن متمرکز باشيم. بايد بازي‌هاي قبلي را به خاطر داشته باشيم و سعي کنيم از بازي مقابل بايرن گذشته و روي شکست دادن تاتنهام تمرکز کنيم. بايد خيلي سريع شرايط را آناليز کرده و به فرم گذشته خود برگرديم."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خوش حالی بعد از گل مولر با مرته ساکر!