علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هوا باز هم آلوده‌تر شد/ شاخص آلودگی به ۱۴۳ رسید


محمد رستگاری در گفتگو با مهر گفت: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفی هوای دیروز تهران ۱۳۶ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۱۴۳ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

وی افزود: دراین بازه زمانی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون ۱۴۳ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون ۷۴ و در شرایط سالم بوده است. همچنین میانگین منوکسید کربن ۲۸ و در شرایط پاک قرار داشته است.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه امروز سیزدهمین روزیست که شرایط هوای تهران به شرایط ناسالم رسیده است، گفت: از بعدازظهر وزش بادی خواهیم داشت که کیفیت هوا به واسطه این وزش باد بهتر می‌شود، اما به این معنا نیست که کیفیت هوای تهران به شرایط سالم می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
آموزش درس آلودگی هوا - معرفی تصفیه کننده های هوا