ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی استقلال می‌خواست ادای کی‌روش را دربیاورد؟!


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.05 - 22:57

مربی استقلال می‌خواست ادای کی‌روش را دربیاورد؟!

آی اسپورت/ با توجه به ادعای علیرضا منصوریان و کادر فنی نفت تهران پس از پایان ضربات پنالتی و اینکه مجید صالح به علیرضا منصوریان مشت حواله داده است، به یاد حرکت کارلوس کی روش مقابل چوی سرمربی سابق کره جنوبی افتادیم.
اگر یادتان باشد، کارلوس کی روش پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی در اولسان وصعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی، به سمت نیمکت کره‌ای‌ها رفت و به همراه تنی چند از اعضای کادر فنی به چوی مشت نشان داد.
البته آن زمان چوی برای تیم ملی ایران بدجوری کری خوانده بود و البته میزبانی ایران در بازی رفت را زیر سوال برده بود و گفته بود که از ایران بیشتر از ازبکستان بدم می آید و دوست دارم به جای ازبکستان به جام جهانی صعود کند و این حرکت کی روش هم باعث شد تا محبوبیت او در ایران افزایش ویژه ای پیدا کند.
البته علیرضا منصوریان و کادر فنی نفت تهران قبل از بازی مقابل استقلال اصلا چنین چیزهای مشابهی درباره استقلال نگفتند و منصوریان هم به سایت نود گفت که کادرفنی نفت تهران کری با کادرفنی استقلال نداشته و ندارد.
در هر حال مجید صالح خواست ادای کارلوس کی روش را دربیاورد. اما یادش رفته که نه علیرضا منصوریان چوی است، نه خودش کارلوس کی روش و نه استقلال به جام جهانی صعود کرده است. استقلال به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی تبریز برود. بازی که هنوز تاریخش اعلام نشده است.
استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر باید با تراکتورسازی تبریز بازی کند. در واقع استقلال دو بازی در تبریز با تراکتورسازی دارد. البته تاریخ بازی در لیگ برتر مشخص است و استقلال ۲۲ آذر با تراکتورسازی تبریز بازی می کند.
نکته جالب تر هم این است که علیرضا منصوریان در آن بازی تاریخی در اولسان، دستیار ایرانی کارلوس کی روش و شاهد همه اتفاقات بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمسخر کردن تیم استقلال توسط مربی دورتموند!!!