سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجتهد: شماری از افسران عربستانی توسط نیروهای یمنی به اسارت در آمده اند


مجتهد: شماری از افسران عربستانی توسط نیروهای یمنی به اسارت در آمده اندایرنا/ «مجتهد» کاربر معروف عربستانی که زوایای پنهان آل سعود را افشا می کند، روز شنبه افشا کرد که شماری از افسران عربستانی در مرز یمن و عربستان توسط نیروهای یمنی به اسارت در آمده اند.

به گزارش پایگاه خبری یمن الآن، مجتهد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت است که پس از شکست آتش بس در مرز عربستان و یمن، نیروهای ارتش و مردمی یمن شماری از افسران عربستان از جمله سرهنگ «عبدالله قحطانی» از فرماندهان نیروهای عربستانی را در منطقه عسیر در جنوب عربستان دستگیر کرده اند.
این درحالی است که هنوز مقامات دو طرف خبر دستگیری شماری از افسران عربستان را تایید یا رد نکرده اند.
در همین حال ارتش و نیروهای مردمی یمن امروز پیشروی های چشمگیری در جبهه هاب نبرد با مزدوران عربستان در تعز و مارب را داشتند.
ارتش و نیروهای مردمی یمن مرکز شهر وازعیه در جنوب تعز را به طور کامل به کنترل خود درآوردند.
مردم و نیروهای نظامی یمن در حالی وارد سال دوم جنگ با متجاوزان به این کشور شده اند که کشورهای متجاوز و در راس آن عربستان هیچ گونه دستاوردی در این جنگ نداشته و پیشروی های کنونی نیروهای یمنی در صحنه های نبرد حاکی از شکست نقشه های دشمنان مردم یمن است.
مردم یمن قربانی زیاده خواهی و خوی استکباری حکام سعودی و منافع اقتصادی حاصل از فروش سلاح کشورهای غربی هستند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
خسارات زیاد و اسارت شماری از نیروهای سعودی به دست یمنی