سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قابلیت های جدید استور ویندوز برای توسعه دهندگان


قابلیت های جدید استور ویندوز برای توسعه دهندگان

مایکروسافت تعدادی قابلیت مخصوص توسعه دهندگان برنامه ها به استور ویندوز افزوده است تا بتوانند با نظرات ساختگی و نظراتی که با لحن بدی نوشته شده اند مقابله کنند. در صفحه رسمی صدای کاربر توسعه دهندگان ویندوز، یکی از محبوب ترین درخواست های توسعه دهندگان قابلیت مقابله با این گونه نظرات ساختگی و دروغ بوده است.

وین فون/ مایکروسافت تعدادی قابلیت مخصوص توسعه دهندگان برنامه ها به استور ویندوز افزوده است تا بتوانند با نظرات ساختگی و نظراتی که با لحن بدی نوشته شده اند مقابله کنند. در صفحه رسمی صدای کاربر توسعه دهندگان ویندوز، یکی از محبوب ترین درخواست های توسعه دهندگان قابلیت مقابله با این گونه نظرات ساختگی و دروغ بوده است.

این قابلیت محبوب درخواستی در سال ۲۰۱۳ توسط یکی از توسعه دهندگان به ثبت رسیده بود و در نهایت این هفته، مایکروسافت تایید کرد برای این مشکل راه حلی اندیشیده است و در صفحه صدای کاربر اعلام کرده است تعدادی از امکانات درخواستی در حال حاضر موجود هستند وشامل موارد زیر می شوند:

*پاسخ دادن به نظرات.
*پاسخ عمومی به نظرات.
*فرستادن نظر به پشتیبانی که در بعضی موارد در صورت نقض خط مشی ما، موجب پاک شدن نظر خواهد شد.
*تکنولوژی برای تشخیص و پاک کردن اکثر نظرات اسپم.
*سیستم جدید نشان می دهد یک نظر تا چه اندازه مفید بوده است.

مایکروسافت هنوز در مورد جزییات پشت پرده تکنولوژی ای که برای تشخیص و پاک کردن نظرات اسپم در استور ویندوز استفاده می کنند توضیحی نداده است. اگر سیستم مایکروسافت آن گونه که ادعا شده است کارآمد باشد به زودی شاهد نظرات مفید تری در استور خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 برای توسعه دهندگان