سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه کرمانشاه: استقلال اقتصادی موجب افزایش اقتدار کشور است


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما عصر دوشنبه در نشست فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور معاون اول رئیس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای حفظ استقلال اقتصادی است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصادی مقاومتی گفت: دولت نقش مهمی در عملی کردن فرمایش رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی دارد.
آیت الله علما افزود: اقتداری که ایران در عرصه سیاسی دارد به این دلیل است که در مباحث اقتصادی روی پای خود ایستاده و دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نکرده است و همین موضوع باعث شد تا گروه 1+5 با ایران پای میز مذاکره نشست.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به وضع بد بیکاری کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: مردم استان ما با وجود این همه ظرفیت و پتانسیل نباید این گونه از وضعیت بیکاری رنج ببرند.
وی ادامه داد: کرمانشاه وضعیت خوبی در بخش کشاورزی و همچنین دامپروری دارد که استفاده از همین ظرفیت می تواند بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری را بکاهد.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: در کرمانشاه می توان روی کشت پسته، زعفران و تولید زعفران نیز حساب باز کرد و به وسیله آن ها اقتصاد را رونق بخشید.
وی در پایان از دولت خواست تا نگاه خاص تری به استان کرمانشاه داشته باشد و در اجرای طرح ها و پروژه های بزرگی که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده کمک کند.
شبک **7458/8066 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طرح افزایش قیمت بنزین و شوک اقتصادی کشور