سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از مذاکرات مستقیم با دولت کابل بی‌اطلاع هستیم


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد نعیم» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر اعلام کرد: از مشارکت طالبان برای انجام گفت‌وگوهای مستقیم با حکومت افغانستان اطلاعی نداریم.

نعیم تأکید کرد: هیچ تماسی از سوی مسئولان گروه چهارجانبه صلح افغانستان در مورد انجام مذاکرات مسقیم طالبان و دولت کابل با این گروه صورت نگرفته است.

وی به رادیو آزادی گفت:گروه طالبان جهت آغاز گفت‌وگو با حکومت افغانستان بر پیش‌شرطهای اعلام شده از سوی این گروه در کنفرانس «پگواش» پافشاری می‌کند.

این در حالی است که کشورهای عضو گروه هماهنگی چهارجانبه، همه گروه‌های طالبان و دیگر گروههای مخالف دعوت کردند تا از طریق نماینده‌های خود در اولین دور از گفت‌وگوهای مستقیم صلح با دولت افغانستان در هفته اول ماه مارس 2016 میلادی (11 الی 18 اسفند 1394) شرکت کنند، پاکستان نیز میزبانی این نشست را به عهده گرفت.

افغانستان، پاکستان، چین و آمریکا توافق کردند که پنجمین دور از سلسله نشستهای صلح افغانستان را با موضوع «نقشه راه صلح» پس از انجام مذاکرات مستقیم طالبان و دولت کابل در تاریخ اعلام شده، در اسلام‌آباد برگزار کنند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
تیزر جالب فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی»